Nu är det skoldags!

Ja, inte för mig eller mina barn, men för två av min systers barn. H börjar 5:an och E börjar 1:an, så jag gjorde ett kort och skickade ner till dem. Båda stämplarna är (såklart) från Bildmålarna och heter "Mimosa skoldax" och "hörnblommor" (det är två stycken i förpackningen så att man kan välja vilket håll man ska ha det åt). Jag har färglagt med promarkers och så bakgrunden med torrchalks. Biljetten är hemmagjord efter Mirabylls beskrivning på Scrappiz och den vågiga cirkeln är ett glasunderlägg.


Kommentarer
Postat av: Carina W Moa&Max+Trollet Tuva

Hej!

Går en liten bloggrunda och hamnat här hos dig.Jättefina kort och scrapp du gjort.Skolkortet tycker jag blev jättebra härliga höstfärger och bra upplagt!



Ha,det gott!

2008-08-26 @ 14:28:24
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0