Ett höstkort!

Igår blev det en höstkort, tyckte den här fina svampstämpeln från Bildmålarna passade väldigt bra nu när det ska finnas gott om svamp i skogen! Som vanligt har jag målat med promarkers och de vita strecken har jag gjort med min nya fina penna "Inkssentials White Opaque Pen", jag hoppas den kommer fungera bättre än de andra vita pennor jag haft... Papper är från Scenic route, biljetten är efter Mirabylls direktiv på Scrappiz och ramen var med i en goodiebag från Scrapaddicted på vår förra stora träff.

 

Nu ska flickorna badas!

Kommentarer
Postat av: ScrapKia

Vilken söt stämpel!!

Kanonfint kort!



~Kicki~

http://blogg.aftonbladet.se/8948/

2008-09-05 @ 09:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0