En BoM-LO

Jag som väldigt sällan scrappar om mig själv, har tagit på mig att pusha lite extra för BoM på Scrappiz. Inte så att jag måste göra alla LOs till det, men jag ska i alla fall försöka se till att det kommer en del inlägg om det, och då kan jag ju lika gärna göra lite om mig själv också! Här har jag gjort en om mig själv idag, de andra LOs som skapat på temat för Scrappiz-bloggen kan du kolla in här. Fotot till den här LOn är taget på en fotosafari jag var med på ute vid Bjärka Säby slott, och jag tror det är Annika som tagit det (fast med min kamera). Kul med lite bilder på sig själv, även om jag egentligen tycker bra mycket bättre om att vara bakom kameran!



Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Bra jobbat tjejen, vilken mysig LO!!!!

Kram Aase

2008-08-01 @ 23:15:34
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0