Nedräkningen har börjat!

Japp, nu längtar jag som sjutton tills det är dags för Eventet, inte många veckor kvar nu! Tågbiljetter och hotell är bokat, så nu ser jag verkligen fram emot en hel helg med inspiration, glädje och massor med scraptokiga tjejer. Det ska bli så kul att få träffa en del som jag "känner" på nätet, men som jag aldrig träffat på riktigt innan, och förstås alla jag redan känner annars också!

Jag är hemma från jobbet idag också. Julia var feberfri hela dagen igår och jag ringde till dagis och sa att de skulle komma, men så fick hon feber igen på kvällen och under natten. Nu på morgonen var hon feberfri igen, så det går upp och ner, jobbigt! Jag har knappt sovit på två nätter nu, av någon konstig anledning blir det nästan alltid så när Martin är borta. I natt har Julia i princip legat och tryckt huvudet mot mig hela natten, jag försöker flytta bort, men det tar bara 2 sekunder så är hon tillbaka... Nåja, inatt kommer Martin hem igen, så brukar det bli bättre!

Passar på att önska en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Åsa Merving

Jag blir sååå avis på er som ska åka på eventet. Ska nog redan nu sikta in mig på nästa års event. Ni får dela med er av all inspiration när ni kommer hem!

2008-04-04 @ 13:20:27
URL: http://www.merving.blogg.se
Postat av: Sara

Stackare, inget vidare med sjuka barn. Särskilt inte i kombination med att mannen är bortrest!! Förstår att du längtar till Eventet, jag är mäkta avis!! Hoppas jag kan följa en annan gång!
Här är det bara bra! Jag ska på karaokefest med fd jobbet ikväll, så jag är sugen på att gå från jobbet snart... Längtar ut i solen!!
Hoppas vi ses snart!
kram kram

2008-04-04 @ 14:30:08
URL: http://www.snorsk.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Åh, vad jag tycker synd om er ;( Inte alls roligt med sjuka barn man känner sig så hjälplös.
Men ahr också börjat nedräkningen, lääängtar!
Kram AA

2008-04-04 @ 20:56:50
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Bea

Ja nu är det inte långt kvar!! Längtar som en tok till den helgen! Ska bli kul att ses där nere!

Bea

2008-04-05 @ 13:36:47
URL: http://bhu136.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0