Lift från tidningen

Jag gjorde en LO och skickade in till Scrapbooking mm, men den kom inte med och nu när tidningen kom förra veckan kom jag på att jag inte visat den här här än. Det är en lift av en härlig LO som Sofie Magnusson gjort. Den här bilden har jag scrappat innan, men vissa bilder går att använda om och om igen, älskar den här bilden på mina busfrön!

syskonkarlek

Ikväll har vi haft vänner över på lite grillning, premiär för i år! Någon brasa orkade vi inte gå på utan bäddade ner barnen när vännerna gick dit, nu sover flickorna sött. Så skönt att det är långhelg nu!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbar!!Får jag tigga till mig ett foto på oss 2 från helgen? Tänkte ha det på en av Maja Design layouterna vet du...
Här har vi med grillat idag, nu sover barnen och jag vill scrappa :-)
Kram

2008-04-30 @ 22:01:25
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/
Postat av: Aase/ängel60

Så fint foto du gjort, gillar att använda svartvita foton. Härligt med lite ledig tid håller med.
Kram kram Aase

2008-05-01 @ 09:56:39
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0