Kort med pärlor

Till en artikel på Scrappiz gjorde jag några kort med olika sorters pärlor på, något jag inte använder så mycket i vanliga fall. Linns pärlplattor hittade jag precis lagom till att använda här och det fanns med ett mönster av blomman jag använt. Och så har jag invigt mitt nya fina alfabet, Maddie Anne!

grattis_parlor

De här pärlorna har jag haft LÄNGE, men tyckte de kunde passa bra till ett förlovnings-eller bröllopskort. Inte för att jag känner några som just förlovat sig eller ska gifta sig, men det kan väl alltid vara bra att ha!

lycka_till

Till det här kortet har jag använt glaspärlor som också funnits i gömmorna ett bra tag, tror jag köpte dem på en loppis för en billig penning. Stjärnorna är i filt och dem klippte jag till efter chipboard-stjärnor. Kram är skrivet med mitt andra nyförvärv bland alfabeten, nämligen Metro classic.

kram_parlor

Tjoho, nu är det inte många dagar kvar tills jag och Camilla åker till Helsingborg och Scrapeventet!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh det riktigt börjar pirra i magen nu av förväntan!!Ska bli så kul!!

2008-04-21 @ 22:52:08
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/
Postat av: Aase/ängel60

Läckra..... Packa pack upp, plocka fram ändra ...
Så ser mina dagar/kvällar ut just nu.
Finkläder till lördag eller inte...? Hur gör ni.
Kram Aase

2008-04-21 @ 23:16:56
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0