Använt chipboardram!

Jag använder chipboard väldigt sällan, i så fall är det oftast bara bokstäver, men jag har förstås en del chipboard i min ägo ändå... Så när Malena kom med en utmaning på Scrappiz-bloggen så hoppade jag på den och skapade en LO med en chipboardram som jag målade vit. Jag har hållt hela LOn väldigt enkel eftersom jag ville fokusera på fotot.

 krokus

Igår var jag en kort sväng på scrapträff, blev 2 LOs gjorda på de knappt två timmarna jag var där, och sedan gjorde jag en till på kvällen, men de kommer senare! Vi har besök av min syster och två av hennes barn den här helgen, så det är jättemysigt! Nu sover Julia, så jag ska ner till dem!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jättesöt LO.

Förlåt att jag inte hört av mig. Jag försökte bli medlem på Östgötascrap, men har inte hört något av lösenord eller så, så jag kommer inte in.

Jag hann inte i helgen. Vi har varit fullt upptagna med altanen. Vi måste få iordning här och så fint som möjligt då vi ska ha en värderingsman ute här snart efter köksrenoveringen.

Men vi kanske kan träffas en annan dag och pyssla?
/Patricia

2008-04-21 @ 11:35:21
URL: http://pysseldags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0