Tjoho, vilken härlig dag!

Idag har det varit första dagen av två på vår stora scrapträff i Linköping! Allt har gått som smort och jag har faktiskt gjort hela 4 LOs och 1 kort. Riktigt bra eftersom jag dessutom hållit i en nybörjarpresentation, haft hand om fika och räknat röster. Och så shoppat lite förstås, ätit en massa och shoppat lite till. Det är så kul när man kan gå och köpa 2 papper bara för att man kommer på att man behöver det till en LO man vill göra, det är ju inte så ofta men har de möjligheterna. Imorgon ska jag även försöka vara lite social!

Här kommer några smakprov på vad jag gjort under dagen, de andra är i 12x12 så de får fotas när det är bättre ljus. Först en LO gjord efter en annons, här har jag inte ens någon text förutom rubriken men jag tyckte fotot var så bra att det klarar sig själv. Eller allra först kommer annonsen.

image205


enastaende
Oj, så konstigt det ser ut när det blir vitt på vitt... Nåja, ni får tänka er kanterna om de inte syns hos er heller!

Och så ett kort jag gjorde efter en skiss av AnnaG.

hostkramar_2

Kommentarer
Postat av: Carolina1979

Härligt höstkort! =)

2007-09-29 @ 23:31:17
URL: http://www.carolina1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0