Namnskylt till helgen

Åh, vad skönt! Ännu en sak avprickad inför helgens träff, nämligen att göra klart namnskylten. För att hinna ta emot alla scrappare som kommer ska vi som anordnar ha våra namnskyltar färdiga innan. Eftersom vi har nytt tema kan man inte använda förra träffens heller, eller åtminstone funkar inte min förra. Så om du ska på träffen och ser någon med denna namnskylt på sig så är det jag! ;-)

image200

Nu är det inte många dagar kvar! Det finns inga fler platser för att vara med och scrappa, men vill du komma och kika på vad vi gör, shoppa och prata så är det bara att komma förbi John Bauer-gymnasiet i Mjärdevi på lördag eller söndag, vi börjar kl. 10 båda dagarna!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Låter så himla kul..... ska till Borås och Hnadstämplat för träff det ska bli kul det också
Nya bilder kom med posten, det mesta framplockat
som ska med för nu är det fullt upp resten avveckan.Lycka till med allt, hoppas folk kommer njuta och att allt klaffar. Kram AA

2007-09-25 @ 18:24:22
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej fin namnskylt,jag gjorde min förra veckan så att jag visste att jag skulle hinna med den.
Ska jag hämta er på lördag och söndag morgon?
Borde plugga inför tentan men det går trögt idag..har fått backning på engelskan med en uppsats som ska skrivas om och lite annat så jag vet vad jag gör framöver :-)
Men längtar massor nu till helgen,Fredrik jobbar förresten på fredag så jag kommer ha barnen med mig ska du ta med dina?
Kram

2007-09-25 @ 22:14:46
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Ida (IddeGirl)

Jag kommer förbi och kikar på er! Ska bli så kul! Jätte fin namnskylt!
Kram

2007-09-26 @ 13:13:31
URL: http://Idashobbyblogg.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Snygg skylt,antar att det är denna jag ska leta reda på när det börjar dra sig mot sov timmarna ;)
//Cecilia

2007-09-26 @ 21:25:50
URL: http://misspyssel.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0