Lindas alster

På scrapträffen hade jag igår med mig min syster, och hon gör jättefina LOs och kort, och jag vill gärna visa upp några av dem här. Först ett kort som är gjord efter en skiss (samma skiss som jag använde till kortet i föregående inlägg).

Linda_kort

Sedan en LO med ett helt underbart kort på min systerdotter, gillar verkligen hennes min för den säger allt om temperaturen på vattnet! Och hon är ingen badkruka... Den här är en lift av en av Petras LOs.

Linda_LO2

Och så en om Erik och vithajen, jag gillar den här färgkombinationen jättemycket! Märks det att vi (jag...) köpte frills igår? Det slutade med att vi delade på båda mina paket.

Linda_LO1

Kommentarer
Postat av: Ida (IddeGirl)

Oj va du hann med mycket. Jag var ju bara där och tittade och handlade men vågar kanske sitta med nästa gång. Kul var det i alla fall. Anna F hade en namnskylt på sig. Bra så att jag vet vad hon heter. Såg faktiskt dig oxå. Du gick med en bebis på armen. Kände igen namnskylten.

2007-09-30 @ 21:58:11
URL: http://Idashobbyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0