Bara en vecka kvar!

Ja, nu är det bara en vecka kvar till vår stora scrapträff här i Linköping! Anmälningstiden har gått ut och idag ska vi ha ett sista planeringsmöte. Om det inte tillkom en massa anmälningar igår så kommer vi ligga runt 60 personer totalt båda dagarna! Hur kul som helst att vi blir så många, framförallt har det ökat bland dem som kommer båda dagarna, för förra träffen var det många fler på lördagen än på söndagen. Allra roligast tycker jag det är att min kära syster kommer upp och är med på lördagen!

Idag kommer min mamma upp och hälsar på, ska också bli väldigt trevligt! Martin är på läger hela morgondagen, så det blir skönt med lite sällskap. Tyvärr missar jag scrapträffen imorgon, men får tänka på nästa vecka istället!

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh vad kul att det snart är dags för träff!! Längtar jättemycket. Vi ses nästa lördag!

2007-09-21 @ 19:33:38
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Man kan inte vara överallt även om man önskar att man kunde klona sig..... Tänk på nästa helg, det gör jag som ska på en scrapträff på Handstämplat i Borås
Imorgon ska syster yster och jag ha en alldeles egen scrapträff..... Först ska vi hämta gamla foton hos mamsen. ha en mysig dag med din mamma. Kram AASE

2007-09-21 @ 20:05:46
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0