Ätnligen funkar det!

Så, nu har min käre make fixat nytt nätverkskort så att jag kan ladda upp bilder utan problem! Här kommer de LOs och kort jag gjorde till Scrappiz-bloggen med månadspaket från Scrapaddicted:

solglasogon

Det här är lite äldre bilder på Linn som jag länge tänkt scrappa, och nu fick jag papper som passade perfekt till korten! Tycker hon är så cool, min stora tjej! Papper från PaperTrunk och blommor från WeAreMemorykeepers (tror jag det hette).

myskusiner

Nästa LO är om Linn och hennes kusin Erik, visst är de goa ihop? Också detta ett lite äldre foto. Även detta är papper från PaperTrunk. Blommorna var inte med i paketet men de passade så bra med färgerna på Eriks tröja. Enligt Martin är det "twingly-grön". (twingly är den produkt som Martins företag utvecklat, en bloggsökmotor)

alskade linn

Och så ett foto på mig och Linn, det finns inte jättemånga så det gäller att scrappa de som finns! Papper från Scenic Route, inte riktigt i de färger jag brukar scrappa, så det blev enklare med ett svartvitt foto.

harliga host

Till sist ett kort, gjort med PaperTrunk-papper, en äldre Magnolia-stämpel och lite egna brads. Stämpeln är som vanligt färglagd med akvareller.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Oj vad enmassa fint det fanns här! Härligt höstiga färger i höstkortet!

2007-09-15 @ 21:59:31
URL: http://yvonnescrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0