Två kort från helgen

Två kort blev det i söndags, båda i lite höstfärger. Det första är till en teknikutmaning, man skulle ha med rivet papper, 3 mönstrade papper, metall, chipboard och hemmagjord dekoration. Det hemmagjorda är de små stjärnorna i krympplast. Nu måste jag försöka få tag på mer krympplast, för jag och Linn gjorde slut på det sista igår.

hej

Det här är en kortlift efter ett kort av AnnaG, gillade hennes upplägg väldigt mycket och kunde svänga ihop ett kort rätt snabbt efter den. Eftersom Linn gärna sitter och stämplar och målar stämpelmotiv tillsammans med mig så har jag alltid en hög på lager, så när jag väl ska göra kort går det ofta rätt snabbt.

kram4

Jag skulle ju försöka minska på min spillpappershög, kan meddela att det inte går så bra... När man är och shoppar en massa nya fina papper kliar det bara i fingrarna att använda dem. Fast en del av dem här använde jag nog först på en LO, så då var det ju spill. ;-)

Kommentarer
Postat av: Andrea/Scrapmom

Jättefina båda två, kul att göra egna deos av krympplast! Testade för första gången häromdagen och det var grymt kul!
Jag köpte mina ark hos Sykompaniet/Apidae(?), de hade även självhäftande skumgummibokstäver (typ thickers)superbilligt. Jag har använt såna på lådan till Oscars memory. Dessutom hade de massor av band på rea. Bara ett tips :-)

2007-10-02 @ 09:10:55
URL: http://www.scrapmom.blogg.se
Postat av: kikkan/Lotta

Så fina kort, gillar verkligen den översta. Så snyggt med stjärnorna i hörnet. Måste försöka prova på det där med krympplast, det är ju urläckert....

2007-10-02 @ 09:54:34
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Nina

Underbara båda två, men jag måste säga att jag speciellt gillar filurkortet MASSOR!! Läckert!

2007-10-06 @ 23:12:31
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0