Nya kort

Här är lite fler kort jag gjort, skickade in några till Hobbyhusets gästDT-tävling som jag kan visa nu.

hem_bort

Stämplar från Magnolias senaste paket, på blåbären är det lite 3D-lack som inte syns efter scanningen.

julkort

Julstämpeln är från Pysselpassion och God Jul har jag satt på en bakvänd stämpel från Magnolia, för det passade bättre utan färg på, så den har jag bara ritat runt kanten på. Kortet är gjort efter en skiss på Nässjö-träffen! Det syns lite dåligt, men det är glitterlim på det vita på tomtenissan.

Kommentarer
Postat av: kikkan/Lotta

Jättefina kort, gillar speciellt den översta. Så fina papper och så gillar jag den där skylten. Den är såååå snygg!

2007-10-31 @ 10:11:22
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Camilla


fina,gillar blåbärskortet skylten är ju en härlig stämpel med.
Laddad inför helgen?

Kram

2007-10-31 @ 10:44:47
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0