7 sanningar om mig

Jag har blivit taggad av Annika att berätta 7 sanningar om mig själv. Får se nu vad jag kan komma på...

1. Jag och min bästa kompis på mellan- och högstadiet pratade p-språket jättesnabbt för att ingen annan skulle förstå vad vi sa.

2. När jag kör bil själv sjunger jag ofta för fullt till någon av Lasse Winnerbäcks skivor.

3. Jag kan inte äta fruksot utan att borsta håret innan.

4. Jag har bott ett år i Japan (Tokyo), var där på kontrakt för Ericsson och jobbade. Spännande att bo i ett så annorlunda land, men pga av en del av mitt jobb mådde jag mest dåligt under tiden jag var där.

5. När jag fyllde 11 år var Herreys mina stora idoler, och på min födelsedag fixade pappa så att jag fick träffa dem efter en konsert i Vrigstad. Lyckan var total!

6. Jag får rysningar bara jag ser ormar på TV.

7. Jag avskyr att komma för sent, har jag ingen annan att ta hänsyn till är jag oftast på plats minst 5-10 minuter innan utsatt tid. Tyvärr har jag ofta andra att ta hänsyn till när jag ska iväg nu för tiden...

Här är reglerna:
1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade .

Jag utmanar: Camilla, Sara, Marie, Carolina, Skumpis, Pärlan, Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0