2 LOs från helgen

Här kommer mina två andra LOs från helgen, nu ska bara korten in också.

Här är det Julia som smaskar chokladpudding, LOn är gjord till en tekniktävling som Scrapperiet anordnade. Tre olika mönstrade papper, varav något med riven kant, minst tre knappar, minst två hjärtan eller stjärnor och något utstansat. MUMS! har jag stansat ut i brun filt med mitt nya fina Studio classic, jätteläckert tycker jag själv. Papprena är Sassafras lass.

mums

Här är det foton från förra julen på mig och Linn, det var en skisstävling jag gjorde LOn till. Det är foton jag länge haft med mig bland dem jag vill scrappa, så det var kul att få använda dem nu. Stjärnorna är utstansade i filt, inte direkt lätt att få den tunna stjärnan rätt, en del blev lite sneda, men det gör inte så mycket. JULFINA är skumgummi-thickers från American Crafts, papprena är Basic Greys julpapper från förra året och så är det lite paper frills och blingisar.

julfina

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fina!!Snyggt med brun titel
i filt med Studio.
Jag omorganiserar i min scraphörna har slängt ut det gamla åbäket till skrivbord jag hade och har köpt en bänkskiva till ett par gamla skrivbordshurtsar.Blir kanon och mera ljus.fast det är svårt att organisera bra tycker jag.
Nu får vi allt bestämma en miniträff snart
Kram

2007-10-16 @ 19:30:44
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0