1 skiss, 2 kort

Jag gjorde ett kort till CCn på Svensk scrapbooking igår, det skulle vara efter en skiss och höst- eller halloweentema. Igår tyckte jag mitt kort kändes "höstigt", men när jag skulle ladda upp det idag gjorde det inte det längre... Så jag gjorde ett nytt, återanvände lite papper från ett annat höstkort, men använde bland annat en annan stämpel än sist. Här är båda korten, först den som inte är fullt så mycket höst.

kram5


harliga host_2

Alla stämplarna är från Magnolias senaste paket, gillar dem tokmycket!

Och så vann jag utlottningen på Kort i fokus!!

Kommentarer
Postat av: kikkan/Lotta

Så härliga kort. Den översta, "Kram"kortet är ju så snyggt med blåbären. Älskar den ju....men kanske inte så höstig som det andra kortet. Den får man ju verkligen höstkänsla av, 2 kanonkort du har gjort!

2007-10-07 @ 19:54:39
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: bitte71

Jättesöta kort - älskar också de stämplarna! Men du har nog rätt i att det översta kortet inte känns lika "höstigt" som det andra, därmed inte sagt att det inte var fint!:-D

2007-10-08 @ 06:42:43
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0