Två snabba LOs

Jag gjorde 2 LOs på vardera 30 min (lite drygt på den ena...) efter en utmaning på Scrappiz-bloggen, här kommer de!

liten cyklist

Den här hade först inga brads i hörnen, men den kändes tom och efter ett tag tryckte jag dit dem. LOn är en scraplift av en LO i en äldre Scrapbook Etc.

felfot

Även denna hittade jag inspirationen till i en tidning, känns som om det nästan är ett måste att ha ett upplägg att gå efter för mig när jag ska scrappa så snabbt. Fotona är från förra sommaren.

Nu ska jag börja packa lite inför helgen, så jag passar på att önska alla en riktigt bra helg! Själv ska jag bara njuta av trevligt sällskap och rolig shopping!

Kommentarer
Postat av: Milla

Så snygga! Liten cyklist gillar jag jättemycket. Bradzen blev jättebra i hörnen.

2007-11-03 @ 12:31:50
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0