Nya arbetsuppgifter

Just nu snurrar det lite tankar i huvudet! Idag pratade jag lite med min chef för första gången (har bytt under mammaledigheten) och då sa han att det finns ett jobb för mig på en nystartad avdelning som han ville jag skulle börja på istället när jag börjar jobbar efter jul. Det är fortfarande inom test, men inte alls samma i övrigt, så jag ska kolla med chefen där istället för att försöka få veta lite mer om vad jobbet innebär.

Nåja, det är kanske dags att prova något nytt! Den 3:e november har jag varit anställd i 10 år, och även om jag inte varit på samma ställe hela tiden så har det ju varit ungefär samma område hela tiden. Hmm, jag inser att av alla gånger jag bytt jobb inom företaget så har jag inte en enda gång initierat det själv. Det rör liksom på sig ändå, så jag hinner aldrig innan något annat gör att läget ändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0