Monterat stämplar!

Nu har jag äntligen kommit till skott och monterat två till av mina fina Tilda-stämplar från Magnolia! Och jag var förstås sugen på att använda dem på direkten, så jag gjorde två  kort när Julia sov igår. Det blev två "bra att ha"-kort.

En ros till dig
Det här kortet är gjort till Scrappiz veckoutmaning, som innebar att man skulle göra ett kort med bara band och brads som dekoration, förutom stämplat motiv och text. Kul att göra någo annorlunda ibland, för jag har ju nästan alltid mönstrat papper på mina kort. Den lilla blomman i hörnet är faktiskt också från ett band.

Jag blir glad
Här har jag skurit till ett papper och använt Dymo till texten, och sedan dragit med Fluid Chalk över. Tycker det är ett smidigt sätt att göra texter på!

Här hemma har Linn fått vattkoppor, inte helt oväntat eftersom det gått på dagis en tid nu. Än så länge är hon helt opåverkad av det, får väl se om det börjar klia på henne så småningom.

Kommentarer
Postat av: eldh

Här var det mycket fint o titta på! Tack för titten! // Elin

2007-03-20 @ 14:40:42
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Emma

Jättefina kort!

2007-03-23 @ 00:18:11
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0