Scrappat hela dagen!

Och har ändå inget att visa upp just nu... En LO var till pyssel.net, det är cyberpyssel där den här helgen och jag hoppade på en skissutmaning och vet inte om jag får visa den innan den läggs upp där imorgon. En var till Minneskattens junitävling, blev min första dubbel i lettersize. Den tredje jag gjorde på träffen är jag lite osäker på vad jag ska göra med, om jag verkligen är klar med den. Och sist på träffen knåpade jag ihop ett kort efter en skiss på Kort i fokus, och då ska man ju också vänta lite med den. Men så gjorde jag en till LO när jag kom hem, men eftersom Julia strax före 21 vaknade efter en bilresa från Stockholm ville hon inte sova och därför har den precis blivit klar. Ska ta och fota den imorgon!

Nu är det dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: camilla

Min hörnrundare jag köpte via dig är paj den kärvar ihop sig :-( har du ordernr så kan jag maila dit.

2007-07-01 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0