LO till tävling...

Stellas.se! Såg nu att den finns på deras hemsida och då skulle det vara ok att visa här med. Den är alltså gjord efter en skiss där. Det är första gången jag försökt mig på att bara ta fram vissa detaljer i färg medan allt annat är i svartvitt, och det kommer jag nog göra fler gånger eftersom det blir rätt häftigt och var så lätt.

Cooling

Vi har varit hos Martins familj i helgen eftersom hans lillebror tog studenten i fredags. Igår åkte vi ner till Martins moster som har en underbar strandtomt i Torup och passade på att ta sommarens första dopp i en härligt varm sjö. Och när jag tog en promenad i fredags kväll hittade jag årets första smultron, det känns som om det är lite tidigt med det mesta i år!

Kommentarer
Postat av: Tjejtrazan

Så himla stilren, fräsch och fin!!!!!!!
Snyggt med dom somriga färgerna till den somriga solbrille-tjejen :-)

2007-06-10 @ 23:02:03
Postat av: bitte71

Vilka fina färger! Och visst är det häftigt att göra en detalj i färg medans allt det andra är svartvitt på fotot? Inte speciellt svårt heller!

2007-06-11 @ 13:37:49
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356
Postat av: Tette

Den här LO:n är ju helt jättesnygg! Älskar verkligen färgerna och upplägget med allt det vita.
Jag hittade hit via Scraptoppen och kommer gärna tillbaka.
Ha en bra kväll.

2007-06-19 @ 21:59:17
URL: http://ogonblicken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0