Zzzzz...

Jag gjorde den här LOn efter en skiss av LindziScrapinspiration, och insåg efteråt att jag även hoppas på deras andra utmaning att inte chalka på en LO. Den visades på deras sida idag, så här kommer den!

sova

Visst ser det underbart avslappnat ut? Hon ligger alltså uppe på kuddarna i soffans ryggstöd, där låg hon och sov en kväll när jag kom hem lite efter läggdags.

Nu ikväll har jag varit hemma hos Karin för en liten demonstration av hennes nya leksak, en Silhouette! Det fanns mycket att göra med den, men inte alldeles simpelt att lära sig verkade det som... Och inte direkt en engångskostnad heller som jag i princip tänkt mig. Både skärblad och mattan kostar en slant, och frågan är ju hur länge de håller. Är annars rätt sugen på något sånt när jag börjar jobba och får lite mer pengar än vad mammaledigheten ger!

Kommentarer
Postat av: kikkan

Vilken härlig LO, och vilket härligt foto......hade kanske varit smidigare att lägga sig i soffan. Men hon ser ut att ligga gott där ändå:)

2007-07-05 @ 22:08:36
Postat av: Caroline / Mizty

Hihi...Underbar sovställning, verkligen =) Supermysig LO!!

2007-07-05 @ 23:01:32
Postat av: Camilla

Den är ju för härlig,visst har jag sett den hos dig?
Ville ni får ni jättegärna komma hit imorgon.Alltid trevligt att träffas.
Finns inte mycket mer än glass hemma att fika på men det är ju aldrig fel det heller ;-)

2007-07-06 @ 00:11:34
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Örnen

Åh vilken härlig bild!!!!

2007-07-06 @ 06:55:23
URL: http://ornen.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Kom när ni
kommer vi är ändå hemma.

2007-07-06 @ 10:31:07
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0