LO från scrapträffen

Som vanligt var det väldigt kul att sitta och scrappa med likasinnade, även om det märktes att det är mitt i semesterperioden då vi inte var riktigt så många som vi brukar vara. Jag fick en hel del gjort, men har några småsaker kvar på flera så nu kommer bara en LO. För en gångs skull blev de flesta om Julia!

Den här är ett försök att köra lite freestyle då den är gjord till en tävling på Magdas med just det temat. Jag är helt enkelt ingen freestylare för det blev ju inte så värst mycket freestyle över den, men det var lite kul att testa. :-) Jag hade den först i lettersize, men var tvungen att lugna ner den lite med det enfärgade bakgrundspappret... Kriterierna i tävlingen är att man ska använda något man köpt på Magdas nyligen, inspireras av Elsie Flannagan, och då använda knappar och band + en egengjord dekoration.

gunga

Kommentarer
Postat av: Sara

Den var ju jättehärlig!! Lagom crazy... Bandblommorna är ursnygga!
kram Sara

2007-07-22 @ 20:27:01
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Camilla

Jätteläcker!! Längtar tills nästa träff nu för då ska jag bara gå!!!

2007-07-22 @ 21:46:46
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Junitjej

Wow, vilken fin LO!!!

2007-07-23 @ 18:14:59
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Åsa B

Hej Sandra!
Jag måste bara säga att den freestyle-LO'n du gjort är helt fantastisk!!! Den stilen verkar ju passa dig perfekt - tycker jag!

2007-07-24 @ 12:10:31
Postat av: Kanskesnart

Åh, va snygg!!

2007-07-24 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0