Hipp, hipp hurra!

Idag är det min födelsedag! Några scrapsaker har det inte blivit i paketen, utan jag fick två mystiska nycklar i ett litet paket. Nycklarna visade sig gå till en alldeles ny och tjusig cykel, som stod och väntade på mig i hallen! I kväll kom Martin även hem med två biljetter till premiären av Harry Potter, så det återstår väl bara att se om vi två kan gå eller om Martin måste vara hemma och ta hand om tjejerna... Fina kort har jag också fått, bland annat två stycken scrappade som jag vill visa upp här! Tack så mycket för de fina korten och för alla andra grattis-hälsningar jag fått under dagen!

Först ett kort som min goa systerdotter Hanna gjort! Jag är väldigt stolt över hennes kortmakande och tycker det är jättekul att hon också blivit intresserad av det!

hanna grattis

Sedan ett kort från min vän Camilla, som brukar hävda att hon inte gör kort, men visst är det här  snyggt! Jag är lite imponerad över att hon får det så snyggt utan stämplar, själv vet jag knappt hur man gör ett kort utan stämplar...

camilla grattis

Ingen Scrapbooking mm idag heller, tycker det är lite trist att vi som prenumererar inte kan få tidningen åtminstone samtidigt som den kommer ut i affärerna. Den fanns ute i vissa affärer redan igår, så förhoppningsvis kommer den i alla fall imorgon till mig!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Stort GRATTIS på din födelsedag. En ny cykel låter som en toppenpresent. Hoppas ni kan ordna
barnvakt så ni kan gå på bio i hop.
(hoppas också tidningen dyker upp i morgon...)
Kram Kristina.A

2007-07-04 @ 22:42:09
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis på födelsedagen! kram Sara

2007-07-04 @ 23:21:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Bea

Grattis i efterskott!!
Kram/Bea

2007-07-05 @ 08:32:00
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nej men vilka snälla ord om mitt kort :-)Och Vad duktig Hanna är,jättemysigt kort hon gjort.Hoppas du fick nya tidningen idag.Jag har inte helt oväntat ett paket att lösa ut från tullen idag.
Ses ikväll.

2007-07-05 @ 12:49:30
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0