Snart dags för scrapträff!

Nu är det bara några dagar kvar till helgens stora scrapträff här i Linköping! Vi kommer bli ca 50 st på lördagen och lite färre på söndagen. För tillfället går mailen varm, det är mycket som ska diskuteras och fixas nu på slutet! Men jag tror det kommer bli en toppenhelg. Enda kruxet är väl att jag inte hunnit framkalla nya bilder, så antingen får jag använda mig av lite äldre (som ju finns i överflöd) eller så får jag försöka planera lite innan och skriva ut de jag tror mig komma behöva. Fördelen med att vara på hemmaplan är ju att jag kan skiriva ut på lördagkvällen om jag kommer på något specifikt jag vill göra på söndagen. Eller så får jag väl helt enkelt göra lite kort istället, det är ju också kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en hög på över 100 nya foton, som kom igår! Snacka om timing! Dessutom fick jag Studio och Empire hem i brevlådan idag ;)
Längtar vansinnigt till lördag, eller egentligen fredagkväll, för det är ju då VI börjar!

2007-01-31 @ 20:36:21
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej
Jag kan maila en bild på min namnskylt om du vill?

2007-02-01 @ 13:04:42
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0