Lindas kort

Igår var min mamma och syster Linda här. Först var vi ute en sväng på stan och shoppade, men på eftermiddagen åkte jag och Linda ut till Camilla för att scrappa lite. På mina LOs har jag några småsaker kvar att göra innan jag kan visa upp dem, men Linda gjorde två kort där (och när vi kom hem). Det är första gången hon gjort såna kort, hon har tex aldrig embossat och målat med distresser innan, men visst är hon duktig?

Lindas kort2

Lindas kort 1

Båda stämplarna är från Magnolia och målade med distresser. Dessutom är det lite glitterlim på bubblorna och lite 3d-lack på vingarna.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hjälp vad snygga korten blev!!Duktig hon är.
Ska bli kul att se dina Layouter sen.

2007-01-14 @ 16:53:58
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0