Inget pyssel på gång...

Igår hade jag tänkt hinna sitta och pyssla lite receptkort till Annas 30-årspresent, eftersom vi ska till dem på dop i helgen, men så somnade Linn efter halv 11 och det blev inget med det. Hmm, presenten fick Anna för över ett år sedan, men eftersom jag mest låg och spydde och tillbringade stor del av tiden på sjukhus då så skulle jag göra själva recepten senare. Men av någon anledning så kommer jag aldrig till skott och gör allihop, så hon har väl bara fått sådär 5 st sammanlagt... Skulle kanske passa på nu när Linn tittar på film!

Här snöar det för fullt nu, mysigt med lite snö! Tror nästan det är kramsnö dessutom, så i eftermiddag kanske vi kan komm aut och göra en snögubbe och förstås ta lite kort på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0