4 LOs gjorda i helgen!

Här kommer de 4 LOs jag gjorde i helgen. Jag inser att jag alltmer gör mina LOs i letter, innan var det alltid 12x12. Och i och med det är det oftast bara 1 enda kort på mina LOs nu,  eller då som här, förminskade foton och då lite fler. Jag tycker det är rätt befriande att välja format från gång till gång efter vad jag känner för!

Miner
Den här LOn är liftad ur en av Cathy Zielskes böcker, Clean and Simple. Linn har så många härliga miner att jag bara var tvungen att göra en LO med alla bilderna!

Intervju
En dag när jag kom till dagis sa fröknarna att de hade gjort en intervju med Linn och då kom jag till skott och gjorde en med henne jag också, här är resultatet. Om jag frågat exakt samma frågor dagen därpå hade jag förmodligen fått helt andra svar... :-)

Bästisar
Den här bilden på Linn och hennes bästa kompis Selma är bara för söt, jag tyckte inte det behövdes sägas så mycket om den så den får helt enkelt tala för sig själv! Och titta noga, för jag har hela 2 olika mönstrade papper på samma LO!

Alltid systrar
Upplägget på LOn är liftad ur "Scrapbook inspiration". Bokstäverna är stansade och sedan hoplimmade 4 st för att få lite chipboard-känsla på det.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så härliga!!De första såg jag ju hos mig kul att se dom klara.Gillar verkligen den sista.
Ska helt klart sno hela iden med intervjuen :-)

Kram

2007-01-15 @ 23:45:40
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Marie

Mysiga LO´s!

2007-01-16 @ 09:47:31
URL: http://www.gladers.net
Postat av: Petra

De är jättefina!
Kul att se hur de blev färdiga. Jag håller med dig om att LO'n med kusinen talar för sig själv. Hade blivit för mycket med mer.

2007-01-16 @ 17:42:40
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Sandra, fick adressen till din blogg av Martin. Hoppas det är okej att jag hänger lite här, det är så kul att titta på dina fina bilder av Linn och Julia.
Kram från Helen

2007-01-16 @ 20:40:07
Postat av: Camilla

Hej
Thickers är lite tjockare skummgummi stickers,verkligen jätteläckra,tror jag sett att Collage scrapbook har haft dom
Har vilat lite nu Emelie ville inte sova så länge som jag hoppats men får väl ta det lite senare idag när vi hämtat Ntahalie,hon fick en ny pippifilm igår som hon blir helt uppslukad av :-)

2007-01-18 @ 11:51:58
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Jenny

Jättefina LO du har gjort! Lila och rosa är mina favvo färger att scrappa med. Det blommiga pappret på "Bästisar" är ursnyggt!
Säger som Camilla, måste nog sno din idé om intervju, hur rolig som helst! :)

2007-01-19 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0