Sommarkväll vid havet

Det här är en LO som jag gjorde efter Helenes skiss i  Scrapbooking mm, och när jag fick tidningen idag och fick se andra LOs som gjorts efter den skissen kom jag på att jag ville visa min version här. Korten har Martin tagit, tycker de blev så väldigt fina i solnedgången. Jag tyckte det var lite kul att använda delar av kort som cirklar, för då fick jag med fler kort!

Sommarkväll

När posten kom idag blev jag så glad, för både Scrapbooking mm och Simple Scrapbooks kom idag, så nu har jag massor med ny inspiration att bläddra igenom. Och så såg man en liten skymt av en av mina LOs som kommer publiceras i nästa nummer i svenska tidningen, på just nästa nummer-sidan! Ikväll var det tänkt att jag skulle iväg och scrappa, men det blev inget den här gången. Så jag hade tänkt scrappa lite här hemma nu när Linn somnat, får väl se om jag orkar bara.


Kommentarer
Postat av: Cia

Härlig coh stämningsfull!

2007-02-22 @ 21:41:11
Postat av: Anonym

Läcker!!!! Jättefin!!

2007-02-22 @ 22:23:08
Postat av: Karoline (mystjejen)

Jättefin LO!:-)

2007-02-23 @ 10:37:45
Postat av: Bea

Jättehärlig LO!! Så skön stämning i korten - jättefina! Kul att få en LO publicerad! Får kika i tidningen om jag ser den.
Kram!

2007-02-24 @ 09:59:08
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: nancy

Vilken härlig layout förstår inte at vi inte såg den i tidningen :) gillar den skarpt.
Längtar till somman ....
Ha en bra dag
/Nancy

2007-02-27 @ 13:57:50
URL: http://pinknanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0