Kul, men lite hektisk helg!

I helgen har först hela min systers familj varit här och sedan idag mina föräldrar. De åkte lite om varandra för att min syster skulle kunna ta hand om föräldrarnas hund, så vi fick en lugn timme mellan besöken. ;-)

Igår var vi äntligen i Busfabriken! Kusinerna fick det i julklapp av oss, och igår kom vi då till slut iväg. Det var verkligen kul! Alla barnen var helnöjda och rätt trötta efteråt, vi vuxna som turats om att jaga varsin liten buse tyckte nog allihop att det räckte med 2½ timme där. Efteråt blev det hamburgare ute på Tornby, lite bus här hemma och sedan passade vi på att fira både Linn och Erik, som båda fyller år snart. Istället för tårta gjorde vi marängsviss på hembakade maränger, hur gott som helst! Framåt kvällen skulle vi förstås titta på Melodifestivalen, men jag hade ingen direkt favorit den här gången.

Idag har vi varit ute och åkt pulka efter lunchen, eller rättare sagt så har Linn åkt pulka, vi andra tittade på. Backen närmast oss är perfekt för henne, och hon tycker det är kanonkul. Efter lite goda semlor och en smarrig ananas åkte sedan mamma och pappa hem igen, dagarna går lite för fort tycker jag.

Några bilder från helgen blir det inte, för fotona jag har tagit måste först föras över till Martins bärbara och sedan till vår fasta. Börjar nästa fundera på om det inte är dags för en ny dator... Och mina nya scrappade alster från torsdags och fredags har jag glömt bort att fota när det var ljust, så de kommer kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en härlig helg!!
Stella och jag ska till Busfabriken imorrn har vi tänkt. Blir premiär för oss, mkt spännande!! Beträffande mitt hår får vi väl se när jag lyckas fastna på bild... Har en tendens att parkera bakom kameran... (och dessutom måste det ju vara en bra hårdag ;-P)

Din LO är verkligen superfin! Jättecoola foton!!
Ha det bra, kram

2007-02-25 @ 19:08:25
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0