Kortkurs och nya kort

Nu har jag och flickorna kommit hem efter några dagar hos mina föräldrar. Det har varit mysiga dagar då vi (Linn)  har åkt pulka med kusinerna och busat en hel del med dem för övrigt också. Hon tjöt av skratt när hon och Hanna åkte nerför backen, hon gillar verkligen att åka pulka nu!

Igår hade jag en kortkurs för min systers jobbarkompisar, jag tror alla tyckte det var kul att prova på och det blev en del kort gjorda där. Det var lite svårt att veta hur mycket jag skulle visa och hur mycket jag skulle ta efter hand de ville pröva sakerna, men tyckte det blev rätt bra till slut. Själv gjorde jag ett snabbt kort också, med ett motiv som jag stämplat och målat tidigare. Förhoppningsvis sköter sig Posten så att det kommer fram till sina mottagare imorgon!

Alla hjärtan 1

När vi kom hem idag låg det ett kuvert från Magnolia och väntade på mig, hade beställt några av deras nya stämplar (och så åkte det med några lite äldre också...). Och då var jag naturligtvis tvungen att åtminstone prova den som det redan satt EZ-foam på! Jag hade ju tänkt att använda några av stämplarna till Alla hjärtans dag-kort, men det blev inte så många eftersom stämplarna tog lite längre tid på sig att komma till mig än vad jag tänkt mig. Jag gjorde två nästan likadana kort, men visar båda eftersom jag tycker det är kul att se att rätt små förändringar ändå ger viss skillnad på korten. Alla tre korten är målade med mina akvarellpennor, som jag gillar mer och mer. Visst är hon bara för söt? Gillar verkligen att Tilda fått hår!

Alla hjärtan 3

Alla hjärtan 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0