Hemma igen!

Efter en helg hos svärföräldrarna är vi nu hemma igen. Borta bra, men hemma bäst! Vi hann med att fira Linn en första gång, lär bli en eller annan gång till innan vi är klara på den fronten. Det är tänkt att min familj ska komma upp nästa helg och dels gå på Busfabirken och dels fira alla våra jubilarer (3 st på en vecka i början av mars), sedan firar vi förstås lite dagen hon fyller och de brukar göra något extra på dagis också då, till sist planerar vi för barnkalas helgen efter det. Puh, mycket firande blir det! Linn tyckte i alla fall det var väldigt kul med kalas och paket...

Jag är så scrapsugen! Har läst scraptidningar i helgen och fått så mycket inspiration! Fast jag börjar undra lite över var min Simple Scrapbooks-tidning är någonstans, den har funnits ute i åtminstone några svenska scrapbutiker ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen hem vännen!!Kul att ni hann fira Linn i helgen.Vi mötte henne idag på parkeringen vid simmet
men tror inte hon kände igen Nathalie med mössa,Nathalie hon hade mest bekymmer om var Linns mamma var och Martin såg mest fundersam ut när han hälsade :-)Han undrade säkert vilka vi var

2007-02-18 @ 22:58:32
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Petra

Mycket kalas blir det... Miranda fyller onsdagen innan jag ska till Göteborg, så vi gör en intensivhelg veckan innan: släkt på lördagen och barnkalas på söndagen. *pust*

2007-02-19 @ 18:44:10
URL: http://petraunne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0