Härligt, superkul, underbart!

Ja, så kan jag väl sammanfatta helgens scrapträff! Allt har klaffat med mat, demonstrationer, tävlingar och trevliga människor som glatt delat med sig av kunskap och verktyg. Det har inte bara varit en hel massa scrappare som suttit och pysslat, det har också varit ett stort flöde av nyfikna Linköpingsbor och köpsugna kunder som kommit till John Bauer-gymnasiet under helgen. Vi har även haft besök av lite tidningar, så nu får man hålla ögonen öppna om de skriver något om oss.

Och så har jag hunnit med att pyssla en massa, trots att jag var med och anordnade träffen, totalt blev det 2 kort och 4 LOs! Och så vann jag 1:a pris i dagens kortskiss-tävling! Gissa om jag blev lite stolt... Ok, det var inte så jättemånga bidrag med, men det är ändå kul att få vinna någon gång :-) Båda korten är gjorda efter skisser, ett kul sätt att göra korten lite annorlunda än vad jag gör i vanliga fall. Jag är oftast rätt fyrkantig på mina kort, men idag blev det ju lite annorlunda. Mina LOs kommer jag  visa lite senare, för jag måste fota dem och nu är det ju lite för mörkt.


till dig
Lördagens kort, stämpel från Penny Black och målad med mina nyinskaffade distresser. Är så nöjd med mina nyinskaffade "blingisar"! Texten är QK, tror det är Olivia och är lånat av Martina.

Grattis4
Här är då mitt vinnarkort, stämpel från hänglar&stänglar och målad med distresser. Texten är QK, Subshine och lånat av min bordskompis Bea. Visst är det bra när man kan gå på träffar och få lite andra alfabet än sina gamla vanliga på kort och LOs!

Kommentarer
Postat av: Helene

Mmmm, vilka söta kort! Vad skoj att du brukar ila in hos mig, jag kollar givetvis tillbaka och säger hej! Kram, Helene

2007-02-05 @ 09:15:22
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0