2 st "Välkommen till världen"-kort

Nu har jag packat inför resan hem till föräldrarna imorgon. Eftersom jag ska ha en liten kortkurs för min systers jobbarkompisar har det blivit att fundera en del på vad jag skulle ta med mig av scrapsakerna. Vill ju ha med en hel del och visa vad man kan göra, samtidigt så har vi rätt kort om tid så jag vill inte prata för mycket utan ge dem lite tid att göra kort också. Svårt med den avvägningen! Nåja, jag har packat med lite album för att även visa vad jag scrappat, kort jag gjort för att ge inspiration, en hel massa verktyg, stämplar och förstås papper.

Igår gjorde jag två Välkommen till världen-kort, ett i rosa och ett i blått som är rätt snarlika. Klämmer kanske in namnet på bebisen de ska till när jag vet vem som ska få dem. Jag gillar verkligen bebis-stämpeln (från hänglar & stänglar), det är nog en av de stämplar jag använt mest. Det är många kompisar som fått barn på sistone!
Välkommen pojke

Välkommen flicka

Kommentarer
Postat av: Sara

Superfina kort! Jag har letat efter fina bebisstämplar utan resultat, men den här var ju gööörsöt. Men den är väl svår att få tag i kan man tro! Fint var det iaf! :-)

2007-02-12 @ 17:01:17
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0