Antagen!

Jag sökte (efter ett tips av Petra) för ett tag sedan en distanskurs i Digital bildbehandling på högskolan i Jönköping till våren. Idag fick jag besked om att jag blivit antagen! Visserligen hörde jag först att alla som anmälde sig i tid skulle få gå den, men sedan läste jag att det var väldigt många fler som sökt den än vad de räknat med, så jag var inte helt säker på hur det skulle bli. Nu hoppas jag bara på att jag ska hinna med den ordentligt, för det känns som en otroligt kul kurs som jag dessutom kan ha lite nytta av mellan fotograferandet och scrappandet.

Kommentarer
Postat av: Petra

HiHi, jag har också blivit antagen "på riktigt" idag! Känner mig helt uppspelt över det. Daniel skrattade när jag läste (någonstans) att man var tvungen att vara med i en kår... Tycker att vi är lite gamla för det.

2007-12-10 @ 23:20:05
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh vad roligt grattis,låter jättekul med den kursen då får ge mig en massa tips sen ;-)
Kram

2007-12-11 @ 13:28:14
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0