Packad och klar!

Nu är jag laddad och färdigpackad inför morgondagens scrapträff i Örebro, ska ju bli så kul! Har som vanligt med mig alldeles för mycket, speciellt med tanke på att det finns affärer på plats, men vissa saker bara måste man ju ta med! Inte bara roligt att komma iväg och scrappa, jag har ju dessutom så trevligt sällskap, ska åka dit med Karin och Camilla.

Idag kom Scrapbooking mm, och jag har med två LOs i den! Av någon konstig anledning vill de bara publicera mina LOs på Linn, jag vill ju få med någon på Julia också. Får väl bara skicka in på Julia framöver... Och tidigare i veckan kom Simple Scrapbooks, så det har varit en kul postvecka.

Nu ska jag försöka sova lite, fast risken finns ju att jag har svårt att somna pga av allt roligt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0