Äntligen!

Nu äntligen verkar vår dator bestämt sig för att jag kan ladda upp lite bilder! Så här kommer först ett gäng nya kort jag gjort! Lite nya LOs kommer kanske imorgon eller på söndag, måste börja packa inför scrapträffen imorgon, och kanske fundera på vad jag ska ta på mig på bröllopet vi ska på efteråt...

Det första är ett kort jag gjorde till en av min systers kompisars bröllop förra lördagen. Det kändes lite blekt med den vita klänningen, men det är åtminstone lite glittrigare och glansigare i verkligheten än vad som syns på datorn.

brollopLoR

Det här kortet gjorde jag på scrapträffen i Örebro förra helgen, det var efter en skiss. Från början hade det qk-stygn i vänsterkanten, men de försvann och jag har inte orkat limma dit nya. Kanske blir det gjort innan kortet ska skickas?

tack3

Även detta kort är från Örebro-träffen! Jag fick mina paper frills då, så dem använde jag på båda korten och några av mina LOs där.

gratti_1ar

Det här kortet gjorde jag efter en utmaning på Scrapinspiration att man skulle göra grattiskort.

grattis7

Det här kortet är också inskickat och visat på Scrapinspiration!

grattis6

När jag kolla på mina kort inser jag att det bara är stämplar från Magnolia... Tycker verkligen de är fina, så det är väl kanske inte så konstigt. Men jag borde kanske variera mig lite ibland? :-)

Imorgon är det alltså dags för scrapträff igen, en av våra vanliga träffar som vi har var 3:e lördag. Alltid lika kul, så jag ser verkligen fram emot morgondagen! Bröllopet vi ska på är bara själva bröllopet, festen är om två veckor, så jag hinner med både och, fast det blir ju inte lika länge som jag brukar vara där (kommer ofta bland de första och går sist...).

Kommentarer
Postat av: Örnen

Vilka fina kort!!!

2007-09-01 @ 10:03:12
URL: http://ornen.blogspot.com
Postat av: Scrapmom

Jättefina allihop, håller med om att Magnoliorna är fina :-)

2007-09-01 @ 10:24:49
URL: http://www.scrapmom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0