Tillverkning av påskkort pågår

Jag hade inte tänkt att skicka så många påskkort, men när jag väl började så var det så himla kul, så nu är jag uppe i 7 stycken, blir kanske något till imorgon när Julia sover och Linn är på dagis om jag orkar. Eftersom jag bara har en stämpel (tack snälla Camilla som fixade den!) som passar bra till påsk är det samma på alla, och jag har inte varierat utformningen jättemycket, men lite olika är de i alla fall. Nog skulle det gått fortare att masstillverka likadana, men det är ju inte så kul. ;-) 3 kort är på tork fortfarande, men här kommer de 4 första!

P?skkort 4

P?skkort 3

P?skkort 2

P?skkort 1

Kommentarer
Postat av: Sanna

Å vad många fina påskkort du har gjort!!!

Grattis också till vinsten av Revolutionen : ))

2007-04-04 @ 17:44:24
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Ängel60

Oj, oj, oj vad många du kommer att glädja i påsk.
Har själv inte prövat att göra kort men de är verkligen läckra dina påskkort.

Grattis till vinste vad roligt att du vann. Man blir så himla glad eller hur.

Vet du ngn som vill sälja sin QK-tång är jag sugen på en sådan. Glad Påsk Ängel60

2007-04-05 @ 15:02:08
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilket fint kort som kom idag!!Nathalie blev så glad när jag sa vem det var ifrån :-)
Själv har jag varken gjort eller köpt några i år så jag önskar er en GLAD PÅSK!! här istället,hoppas ni får det bra.
Nathalie ville inte ha prickar i ansiktet idag sa hon så inga söta påskfoton här :-)

Kram

2007-04-05 @ 15:07:56
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0