Scrappat!

Japp, det har blivit en del scrappat i helgen, men jag kommer bara visa en LO här till att börja med. En är gjord efter veckans skiss på SWE-bloggen, en är gjord efter en skiss på Stellas, en funderar jag på om jag ska göra något mera med. Kvar blir bara den jag gjorde igår. Det är en konversation mellan Linn och Martin som jag skrev upp i min lilla bok så fort jag hörde dem, men som jag inte riktigt vetat hur jag skulle bevara för eftervärlden. Men så igår tog jag tag i den och gjorde en väldigt enkel LO. Här är det ju texten som är viktigast, fotot är taget vid ett helt annat tillfälle men passade väldigt bra. Och så fick jag använda min (än så länge) enda revolution-die!

Tjuvlyssnat

Kommentarer
Postat av: Minimalla

Vilken mysig LO! Smart av dig att skriva ner en sån härlig konversation.

2007-04-10 @ 10:44:06
URL: http://minimallasblog.blogspot.com/
Postat av: Matriark

Hehehe, den var bra :-D Antar att han blev rätt paff över det svaret (var ju inte alls särskilt rund ju)

2007-04-10 @ 11:10:53
Postat av: Camilla

Gillar den massor!!

2007-04-10 @ 21:19:50
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Petra

HiHi, barn är roliga (och för våra förtret, väldigt ärliga).
Sax: cutterbee! Slår allt, tycker jag. Liten, smidig och svänger bra.

2007-04-10 @ 22:30:53
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Paxie

haha, klockrent!

2007-04-12 @ 11:26:19
Postat av: Åsa Botvidzon

Å, gud vad jag skrattade när jag läste Linns svar! Ja, när man är bland små barn får man vänja sig vid att bjuda på sig själv!! :)

2007-04-18 @ 13:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0