Hipp hurra för Linn idag!

Idag fyller Linn 8 år! Helt otroligt, hur gick det till liksom? Igår plockade jag fram albumet som jag började scrappa åt henne, det som visserligen aldrig blev klart, men det som fick in mig på det här med att scrappa. Som sagt, något helt album från 1:a året blev det aldrig till henne, jag gick snabbt ifrån att scrappa i ett fast album, men det finns en hel massa roliga minnen samlade i mina album och jag är så glad att kunna göra det för min familj, samla minnen! Och samtidigt ha så kul när jag gör det...

På tal om kul, nästa helg, dvs 10-11 mars, är det dags för LinköpingScrap! Som jag längtar! Vill du komma förbi och kika eller shoppa lite så håller vi till på John Bauers gymnasium hela helgen. :-)

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Hoppas er helg varit bra och att allt flytit på... Gör ett försök till hösten igen , men just nu gäller det att prioritera!



Kram Aase

2012-03-11 @ 18:55:50
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0