Vackra fantastiska!

För ett tag sedan gjorde jag en LO med mycket mist, akrylfärg och roliga dekorationer, då med ett foto på Julia. Den här gången fick det bli en "syster-LO" och då förstås på Linn! :-) Jag hade precis varit på designat och handlat och fick med mig mist i nya härliga färger och var riktigt sugen på att testa dem och en del av de nya dekorationerna. Kolla tex in de söta blommorna, handgjorda av Veronica!



Idag har jag haft liten miniträff här hemma, och det blev ännu en LO med mist... Men den kommer en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Superläcker LO med alla läckra detaljer :)



Kram Aase

2011-09-08 @ 19:16:56
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0