Gott Nytt 2011!

Vill passa på att önska gott nytt år! Hoppas det blir ett riktigt bra år! Vi hade en väldigt trevlig nyårsafton tillsammans med goda vänner, alla barnen lekte bra tillsammans och var väldigt uppspelta vid 12-slaget! Tyvärr regnade det då, men på vår balkong finns det delvis tak så de som ville fick plats därunder. Några bra bilder blev det inte av raketerna, men kanske kommer det något foto på våra fina lanternor vi skickade upp tidigare under kvällen.

Eftersom jag har en del på lager att visa fortsätter jag med några alster från förra året, alla skapade till Scrappizbloggen.



Här var det fokus på texten, jag skrev texten först och utgick från den när jag skapade.



En bröllopsLO med material sponsrat av Hildas Rum, alltid när jag får sådana papper känns det som om jag bara måste plocka med mina bröllopsbilder!



Den här är gjord efter en skiss, och så skulle vi ha med några träd som vi fått av Sara. Fotot är från en av de lediga dagarna under höstlovet, vi passade på att åka till bibliteket och i parken utanför fanns det massor med varcka löv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0