LO efter Veckans skiss

Jag gillar ju att skapa efter skisser och efter förra veckans skiss på just Veckans skiss gjorde jag den här LOn:



Nu är det bara en arbetsdag kvar tills vi kör igång LinköpingScrap! Fast jag vet inte hur mycket jag kommer kunna fixa imorgon kväll med att bära bord, kan ju knappt ta mig fram själv... Vred till foten igår och kan konstatera att det inte är speciellt skönt. Fast tack och lov mycket bättre idag än igår kväll, kunde knappt ta mig upp för trappan då. Så jag har haltat runt på jobbet, kändes riktigt fånigt att ta hissen en våning upp och ner! Nu haltar jag runt lite här hemma istället.

Kommentarer
Postat av: Jånna

Riktigt snygg layout!! ♥



Usch, det gör så himla ont att trampa snett med foten, jag hoppas det onda försvinner snabbt! Men då har du ju iaf en anledning till att verkligen sätta dig ner och scrappa på träffen! ;) För egen del tycker jag synd om mig själv som inte hann få någon plats på träffen trots att jag tyckte jag var snabb med att boka, platserna gick ju åt som attan! Hade verkligen velat vara meeeed! Men det är inte mycket att göra åt, nästa gång får jag vara med och anmäla mig på sekunden som platserna släpps! :D

2010-09-09 @ 16:44:18
URL: http://jannaslillavra.blogg.se/
Postat av: Nick (Helene Siermans)

Den där blev riktigt kanon snygg. Gillar färgerna ihop med cardstocken. Och blommorna var fina. Det blev läckert med bokstavsblandningen.

2010-09-11 @ 06:54:14
URL: http://helenesscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0