Kreativ helg!

Jag har haft en underbart kreativ helg tillsammans med 5 ur Scrappizbloggens redaktion, vi har utmanat varandra och inspirerat varandra, lånat både idéer och material mellan oss. Att Åsa som vi var hos dessutom har ett hemmaspa gjorde ju inte saken sämre! Resultatet av helgen blev 12 LOs och 2½ kort, massor med ny inspiration och med en förnyad känsla av gemenskap i redaktionen, härligt! :-)

Eftersom det är Fars dag idag borde jag ju visa upp kortet som min kära pappa fick i fredags (dock utan några lotter i eftersom jag klistrade igen kuvertet och hastade iväg för att lägga på det, och först halvvägs till postlådan kom på att jag glömt dem...). Men jag tänker gå och sova istället för att leta reda på rätt minneskort, imorgon börjar jag på mitt nya jobb, även om det bara är ny avdelning så känns det som en rätt stor omställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0