Skisstolkning för designat

Den här gången bestämda jag  mig för att använda skissen av Fialia som är till februari månadstävling som finns på designats blogg. Allt material är från designat!



Fotona är från förra årets julkortsfotografering, dock var det inte något av de som blev det utvalda... Jag ville dokumentera lite av hur svårt det är att få båda bra på bild nu och desstuom hur mycket de fånade sig när jag ville få till ett riktigt fint foto på dem. Känns som om det oftast är så det blir med dem på bild nu! Men visst ser de ut att ha kul?!

Kommentarer
Postat av: Miaa

Härlig LO! Och visst är det svårt när man staplar upp barnen och vill ha en perfekt bild?! Men roligt är det!



Tack så mycket för kommentaren i min blogg!

2010-02-25 @ 21:03:38
URL: http://miaasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0