Ett underbart Scrapevent!

Jag har haft en toppen helg med massor av roliga projekt, härliga människor och och en skojig scrapträff på lördagkvällen! Vad jag gjorde få ni se senare, måste fixa foton till alla utom en LO, som jag hittade ett foto i högen som passade toppenbra till färgerna. Ja, just det, så shoppade jag visst lite också emellanåt, bland annat de härliga stämplarna som Jenny Sandberg designat!

Så länge visar jag en LO jag snabbscrappat till Scrappiz-bloggen, utmaningen var att skapa en LO på max 30 minuter. Varför inte testa du också? Och sedan är det bara att skicka in till Scrappiz och visa den! ;-) LOn är i alla fall på min rosa lilla prinsessa! Hon älskar rosa för tillfället, och när vi var på diamantbröllopsfest i Borås hittade hon en fin prinsesskrona.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej<33! Hoppas ni mår bra och att vi snart ses igen!

Kan du kolla in in blogg ??<3 Jag heter http://Smallmemories.blogg.se ! Det vore kull omdu skulle kika inn<3

Vilken fiin Lo på Julia<33



Kram Hanna med familj<3 p.s <3 = Hjärta <3 d.s

2009-04-27 @ 20:43:07
Postat av: Anonym

Hej<33! Hoppas ni mår bra och att vi snart ses igen!

Kan du kolla in in blogg ??<3 Jag heter http://Smallmemories.blogg.se ! Det vore kull omdu skulle kika inn<3

Vilken fiin Lo på Julia<33



Kram Hanna med familj<3 p.s <3 = Hjärta <3 d.s

2009-04-27 @ 20:43:33
Postat av: Maria

Ja, vilken rolig helg vi haft :-)!!!



Kram Maria

2009-04-28 @ 07:59:50
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0