Lite till nedåt!

Tisdagar innebär vägning, och det var ett minus på vågen idag också, nu är det totalt -4,4 kg som försvunnit. Det är så skönt att det går på rätt håll, även om jag förstås skulle vilja ha bort alla överflödiga kilon bums så är det ju inte så det går till. Jag har ju trots allt inte gått upp allt på några veckor heller! Den här veckan ska jag försöka röra på mig lite extra eftersom jag misstänker att det kan bli lite jobbigt att äta enligt programmet när jag kommer vara borta en hel del.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vad duktig du är. Bra jobbat..... Ja helgen kan bli lite jobbig, men vad gör det när man har kul :)
Kram Aase

2008-04-22 @ 19:46:08
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Camilla

Duktigt!!
Fick hämta hem Emelie idag,hon har hög feber och förkylningen börjar om Nathalie är på god väg med så vi får se om hon överhuvudtaget kommer iväg imorgon.Själv ska jag jobba hela dagen så F får vara hemma.
Ska det aldrig ta slut,inne på tredje veckan nu med feber som kommer och går

2008-04-22 @ 20:13:59
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0