Underbar och älskad av alla...

Japp, jag har varit på bio ikväll! Passade på att se en "tjejfilm" med Camilla när vi båda smitit från man och barn :-) Jag kan bara säga att om du inte redan sett den, så tycker jag du bör gå och se den! Vi skrattade massor, suckade lite och grät en liten skvätt (i alla fall jag). Underbar!

Imorgon är det dags att packa lite igen, för på lördag är det bröllopsfest och 30-årsfest på gång. Jag knåpade ihop ett bröllopskort igår, men det kommer väl när Martin fixat dit nytt nätverkskort i datorn. Det är i alla fall inköpt!

Kommentarer
Postat av: karin B

Ska du också på Lotta och Robbans bröllop eller är det något annat?

2007-09-14 @ 09:59:30
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Aase/ängel60

Låter skönt med en tjej film.... Hopps helgen blir bra. Själv är jag i Göteborg och mässan. Kram!

2007-09-14 @ 10:45:48
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0