Scrappat lite

Igår packade jag scrapväskan och på kvällen åkte jag till Camilla för att scrappa lite, hur kul som helst! Fick nästan 2 LOs och 1 kort gjort, men är bara helt klar med ena LOn, saknar lite uppgifter på den andra.

tofsar

Linn är ingen tofstjej, så när hon haft tofsar en hel dag skulle det förstås förevigas. Texten handlar om hur hon inte var så intresserad av det, utan hellre tittade på Pingu på TV. Fast själv hävdade hon att hon tittade på mig...

Jag tycker det är kul att bevara sådana här små tillfällen, ett tag var jag rätt bra på att skriva ner saker Linn gjorde och sa, måste försöka börja med det igen!

Kommentarer
Postat av: Ein

ÅÅå så söt hon är super gulligt med tofs =).
Gillade lon super mycket.

2007-05-18 @ 11:03:19
Postat av: kikkan

Vilken fin LO, gillade pappret med blommorna på. Och så söt hon är i sina tofsar.

2007-05-18 @ 12:00:46
Postat av: bitte71

Så söt! Roligt att bevara sådana små minnen, det är sånt man annars glömmer lätt!

2007-05-18 @ 12:33:55
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356
Postat av: Skumpis

Vilken fin! Hälsa henne att hon är söt i tofsar :-)

2007-05-18 @ 16:06:33
Postat av: Karoline (mystjejen)

Fin LO, snyggt ihopsatt!
Vad söt hon är.
:-)

2007-05-18 @ 19:59:54
URL: http://frusigoldson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0